Prof.Dr. Ayla ÖZHAN DEDEOĞLU

Prof.Dr. Ayla ÖZHAN DEDEOĞLU

İletişim Bilgileri:
Ege Üniversitesi
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İktisat Bölümü
35100 Bornova / İZMİR
Tel: 0 232 3111960
e-posta: ayla.dedeoglu@ege.edu.tr

Eğitim Bilgileri:
Doktora: Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, 2001
Yüksek Lisans: Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama, 1997
Lisans: İstanbul Teknik Üniversitesi İşletme Fakültesi, İşletme Mühendisliği, 1995

Uzmanlık Alanları:
Pazarlama Yönetimi, Tüketici Davranışları, Araştırma Yöntemleri

Özgeçmiş:
Özgeçmişe erişmek için tıklayınız.

Seçilmiş Yayınları:

  • Luca M. Visconti, Aliakbar Jafari, Wided Batat, Aurelie Broeckerhoff, Ayla Özhan Dedeoglu, Catherine Demangeot, Eva Kipnis, Andrew Lindridge, Lisa Peñaloza, Chris Pullig, Fatima Regany, Elif Ustundagli and Michelle F. Weinberger, "Consumer Ethnicity Three Decades After: a TCR Agenda", Journal of Marketing Management, 2015 .
  • Aliakbar Jafari, Ayla Özhan Dedeoğlu, Fatima Regany, Elif Üstündağlı, Wided Batat, “Rethinking Religion in the Context of Ethnicity and Wellbeing”, Marketing Theory 2014.
  • Ventura, K., Dedeoğlu Özhan A., "Do Marketing Programs of Turkish Football Teams Really Affect the Customer Mindset?", Pamukkale Journal of Sports Sciences, Vol.4 No1.,1-15, 2013.
  • Dedeoğlu, Özhan Ayla ve İpek Kazançoğlu, “Consumer Guilt: A Model of Its Antecedents and Consequences”, Ege Akademik Bakış, cilt 12, sayı 1, 9-22, 2012.
  • Ventura K., Dedeoglu Özhan A., Baybars M. “A New Debate For Turkish Pysicians: E-Detailing”, Health Marketing Quarterly, 29:4, 362-367, 2012 DOI:10.1080/07359683.2012.732879
  • Dedeoğlu, Özhan Ayla ve Keti Ventura, “Analysis of Consumer Responses to Health Threat of Genetically Modified Foods: A Pilot Study”, İktisat İşletme ve Finans Dergisi, Cilt: 27, Sayı: 313, 35-56, 2012.
  • Dedeoğlu, Özhan Ayla ve Elif Üstündağlı, “Bosnian Immigrants’ Acculturation to Turkish Consumer Culture”, Ege Akademik Bakış, cilt 11, sayı 1, 1-14, 2011.
  • Deniz, Elif ve Ayla Özhan Dedeoğlu, “Virtual Communities of Practice and Consumption Practices: A Case of Turkey”, International Journal of Busıness and Management Studies, Vol. 3, No. 1, ISSN: 1309-8047, 135-147, 2011.

Customized Social Media Icons from Acurax Digital Marketing Agency
Visit Us On FacebookVisit Us On InstagramVisit Us On TwitterVisit Us On Youtube